6. Mål med min träning

Mitt största mål med träningen är att forma min kropp. Märk väl att jag inte är speciellt intresserad av vilken siffra det står på vågen, men jag vill gärna tappa några kilon, men mitt mål är att gå ner i vikt tills jag tycker att min kropp ser ut på det viset som jag vill ha den. Vilket gör att vi halkar in på mitt andra mål, att skapa bättre självkänsla och att vara nöjd med min kropp, annars är jag rädd för att jag aldrig kommer att bli nöjd, speciellt inte om man inte har en målvikt!
Dessutom vill jag förbättra min kondition, hela mitt leverne och helt enkelt må bättre i ett friskare liv och förhoppningsvis kommer detta leda till en lite bättre och hälsosammare framtid.

Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Låter som fina mål! puss

2011-02-07 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: