Alla hjärtans dagen

Jag har haft en jättefin alla hjärtans dag, då kvällen spenderades med kortspel och god mat hos min käraste. Hon bjöd på en tortellinisallad med mozarella ost och därefter åt jag naturella nötter och mörkt mint choklad och byggde ett korthus! Jag fick dessutom tränat två pass idag och dreglat lite i smyg över min tränare. Jag är väldigt nöjd med dagen, och jag hoppas att ni också är det!

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

fan vad gott det lät :D

2011-02-14 @ 23:44:49
Postat av: A

Självklart beror det på maten! Dock inte bara på maten! Beror ju på träningen också och det är ju därför jag har börjat träna? Ja gud klart det tar lång tid jag vet jag vet! Men jag ska ju fortsätta efter dessa tre dagar, det tar ju inte slut då? Det är bara att jag vill ha det som ett mål så jag ska träna lite extra oså! Och jag mår inte bra av att äta för mycket! Blir illamående och helt uppsvullen så det är ingen ide att äta så mycket eller hur?

Jag vet, det är ju det jag håller på med? Men det är bra om jag kan få se ett resultat någon gång oxå!

2011-02-15 @ 08:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: