Bokbeställning;

Jag gick faktiskt en snabb sväng på bokrean innan träningen igår, dock utan resultat. Men jag gick därifrån med en liten idé. Jag såg att Sara Strindbergs Darling River numera finns i pocket, och tanken var att jag ville beställa de andra Twilightböckerna i pocketform eftersom jag har den första boken i det, och så blev det! Jag beställde precis Darling River samt den andra och den tredje boken i Twilight serien!

Postat av: Emma

Det beror lite på vad man gillar mest! Lättmjölk och havremjölk har ungefär lika många kalorier/100 g så ur den synpunkten så spelar det inte så stor roll. Jag tycker det blir godare med havremjölk, lite mer "söt" smak!

2011-02-24 @ 21:23:45
Postat av: lovisa

sv: vad kul att du känner dig tipsad!:)

2011-02-24 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: