Eftermiddagsfrukost;

Jag har precis ätit frukost nu, och ja, klockan var halv två, men det tog så långt tid för mig att vakna till och bli hungrig. Men sen var jag verkligen jättehungrig, och som ni kan ana på bilderna så är det tallriken som är för liten och inte frukosten som är för stor! Det försökte jag intala mig själv i alla fall, men jag blev ju proppmätt såklart, så det går inte att ljuga längre.
Frukosten bestod av en banansmoothie, två knäckemacker varav en var med naturell keso och kindneybönor och den andra bestod av två stekta ägg med skivad tomat på och en klick kaviar till!

Postat av: Petronella den snälla

Ah det var heaven! Tänk om man kunde göra så varje lördagsförmiddag? :D Nu blev jag toksugen på smoothie! Ska nog göra en nu genast. Fast med hallon och blåbär.. :D

2011-02-13 @ 14:13:35
Postat av: Jannica

sv; nej jag har en hemma :):)

2011-02-13 @ 14:44:59
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Ser smarrigt ut! Tack för din kommentar. Blir superglad!

2011-02-13 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: