Fredagsnjutningen;

Fredagsaftonen till ära så har jag gjort något så syndigt gott att det inte går att motstå; en fruktsallad med mörk choklad. Jag hackade ett halvt päron i småbitar, skivade en liten banan, delade ett halvt äpple i små äpplebitar samt skar upp små klyfter utav en halv apelsin och lite därtill, sen pressade jag över resten av apelsinsaften och rörde om allting. Sen värmde jag några frusna jordgubbar och blandade in denna jordgubbssås också rev jag mörk choklad över. Det ni, är nog det godaste jag ätit på väldigt länge! Njutning.

Postat av: Rebecca

Tack så mycket! Jag hoppas kunna inspirera så många som möjligt.. :)



När jag kokar ägg så lägger jag i ägget från början och sen får de koka i 5-6 minuter.



Kram

2011-02-25 @ 21:47:39
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 00:34:55
Postat av: Lotta

Det såg riktigt gott ut!

Cirkelfys är både styrka och kondtion, med störst fokus på styrka. Det är nio olika stationer, ex rodd, utfall, plankan, beror lite på instruktören. Man kör 45 sekunder på varje station, 15 sekunders vila mellan varje och tre varv. Riktigt jobbigt och riktigt riktigt roligt!

2011-02-26 @ 09:32:58
Postat av: M

Men gud så gott det ser ut! Måste testa ikväll! Mycket bättre än bara godis!



Sv: Ja jag har testa zumba och tycker det är riktigt kul! Det beror nog kanske på instruktör och vad man tycker om också men, jag gillar det. Fast så dansar jag ju sådär annars också, och har gjort det sen jag var liten.

Men tycker absolut du ska testa, det skadar ju inte, och vem vet kanske du hittar en ny träningsfavorit ;)

2011-02-26 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: