Högvarv

Oj, så mycket det blev att göra idag. Jag var tvungen att finslipa detaljerna på min hemtentamen innan jag skickade in den nu under förmiddagen, därefter blev det att göra fiberhavregrynsgröt, som jag olyckligtvis hällde för mycket salt i, och dessutom skulle jag steka ägg och lök samtidigt som jag tillredde frukosten eftersom jag ska iväg till skolan och behöver en matlåda med mig.
Jag ska vara på skolan redan klockan ett, och jag har inte ens hunnit slänga mig i duschen, och sen ska jag möta upp min käraste i eftermiddag och ta en kaffe och gå på ett IndoorWalking pass och därefter ska jag snabbt åka till Ikea och sen ha myskväll med Linn. Uh, men jag gillar när allting går på högvarv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: