Inception;

Jag har precis sett Inception med mamma, d v s mamma somnade efter att ha sett endast tio minuter av filmen (det måste vara rekord) och jag smygåt massa onyttigheter trots att jag redan kränkt en hel chokladkaka. Helt enkelt grädden på moset för den här lördagsmyskvällen.
Filmen var i alla fall bra, lite väl inveklad kanske men den var djup vilket får mig att vara lite yr i bollen efter att filmen är slut. Sådana här filmer gör ibland att jag fortfarande är inne i dem, så världen snurrar lite extra - vilket betyder att det är en mycket sevärd film.
Har ni sett filmen? Och för er som har sett filmen - bilden ovan är från weheartit och jag kan helt enkelt inte sluta skratta åt den! Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: