Med start för bokrean 2011;

Ingen har väl missat att bokrean startar idag i butikerna? Jag misstänker dock att den har börjat lite tidigare i vissa internetbokhandlar, eller så kan man i alla fall förbeställa. Men nu är dagen kommen, så jag ska se om jag hinner in om till bokrean en liten stund innan jag tränar core/bosu ikväll. Jag tänkte köpa twilightböckerna och antagligen lite därutöver, kommer ni att köpa något på bokrean i år?

Postat av: lovisa

sv: nej jag såg att länkningen inte funkade:/ kul att du är med :D

2011-02-23 @ 16:12:46
Postat av: selena

hmm.. funderar på att göra det :) Har precis typ blivit en "läsmänniska" älskar självbiografier eller va de heter:)

2011-02-23 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: