Nackspärr

Japp, jag har gått och fått nackspärr vilket innebär att min fredagskväll spenderas hemma med den här smutsiga stödkragen.
Jag skulle egentligen tränat IW idag, men jag har haft nackspärr hela dagen så det kom inte på fråga, och dessutom har jag inte haft någon vilodag denna veckan, så jag tror verkligen att min kropp behöver det.
Förhoppningsvis försvinner det tills i morgon med hjälp av c-vitaminer, vila, vilja och sömn, för i morgon ska jag gå i Bokskogen med käraste Linn!

Postat av: Emma

Krya på dig i nacken! :/



Tänkte svara på din kommentar :) du vill få de som kommenterar, deras blogg-url att synas?



Ska vi se här om jag kan förklara... Tryck på Ctrl+F och sök på .commentmeta a { color:#B2B2B2; text-decoration:none;}

.commentmeta a:hover { color: white;text-decoration:underline; }



när du hittat detta så ser du till att din bakgrundsfärg (vit?) inte är densamma som länkens färg. där det står color, är vad länken ska ha för färg, och a:hover - color är vad den ska ha för färg när man håller på länken/trycker på den!



Hoppas du förstår. :)

2011-02-11 @ 20:29:01
Postat av: cilla

självklart:) men kommer inte köpa dem än på ett tag.

2011-02-11 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: