Sista veckan som tjugoåring

Jag var lite fräck av mig och snodde åt mig en av Emmas bilder från förra onsdagen tror jag! Som titeln på inlägget avslöjar så är det, från och med idag, min sista vecka som tjugoåring. Spänningen inför att fylla år finns inte direkt där, men det har den väl inte existerat på många år. Jag är mest ganska nöjd över att få fylla 21 eftersom jag tror det kommer att inträffa en massa goda ting året till ära. Nu ska jag se Wallander och fortsätta njuta av min sista vecka innan jag blir tjugo plusare!

Postat av: camilla

Visst är det :D

2011-02-13 @ 21:06:01
Postat av: Rymdsylten

Muffinsarna blev hemskt bra. Som alltid när jag använder Leilas recept.

Tacka muffinsguden för Leila Lindholm. åhå.

Jag känner mig alltid så hemskt onyttig när jag tittar in här. Det får mig att må lite dåligt. Men blir lite glad över att det är någon som äter nyttigt i alla fall. hehe.

(Jag skickar dig en tankemuffin i födelsedagspresent!)

/L

2011-02-14 @ 00:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: