Utan att bry mig ett dyft;

Herregud, jag känner mig alldeles utmattad, och framför allt hungrig. Trots att jag tränat mycket mindre än vanligt hitills denna veckan så känner jag mig så himla trött. Och den där hungern vet jag inte var den kom ifrån, jag har bara lust att äta hela tiden, och just nu har jag dessutom fått en extra stor hunger för sötsaker. Jag känner helt enkelt för att bara ligga hemma i sängen och kolla på en film och trycka i mig massa olika sorters kakor utan att bry mig ett dyft, om livet vore så enkelt!

Postat av: B

Du är duktig! Men jag tycker gott du kan unna dig lite sötsaker nu! Själv åt jag godis,glass,kakor och noblesschoklad igår! Jag åt som en gris..Det värsta är att det händer lite väl ofta nuförtiden :)

2011-02-24 @ 15:34:36
Postat av: Chriis

Sv: tränar på gym :)

2011-02-24 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: