Vad är det jag ska göra?

Just nu är jag lite smått överlycklig, då alla bitar nu är på plats så är det bara för mig att köra på söndag. Jag bokade precis platsen ikväll. Jag kände mig lite smått töntig som satt uppe till klockan 00.00 bara för att kunna boka med en gång, men den känslan försvann ganska snabbt då jag insåg att under den tiden jag bokade så hann alla platser bli uppbokade på det ena, och på det jag ska göra, tog det endast 6 minuter innan det var fullbokat. Så nej, det hade varit töntigare att inte sitta uppe till klockan 00.00. Kan ni gissa vad det är jag ska göra?

Postat av: lovisa

s: jaså! vad läser du för nåt?:)

2011-02-28 @ 07:28:03
Postat av: rebecka

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

2011-02-28 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: