Allting på samma gång


Under IndoorWalkingpasset så kändes hela kroppen tung, trots att jag inte orkade lägga på så mycket vikt så orkade jag knappt någonting ändå. Dessutom hade jag ont i axeln som jag har haft sen vi var ute i onsdags, jag tror att jag fick en smäll där. Fingrarna var helt svullna och hela jag kände mig svullen, jag kände mig som en fet potatissäck där jag stod och trampade förgäves på walkern.
Jag antar att det berodde både på värken i axeln, men dessutom så tror jag att jag håller på att bli förkyld och tidigare idag var jag på Vårdcentralen och tog nya prover så jag kanske var lite skakis av det också. Typiskt att allting ska inträffa på samma dag! Det blir nog hemmakväll och vila för min del denna afton.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: