Bra hårdag!

Just nu har jag ett gigantiskt problem - jag vill inte lägga mig på grund av att jag har en så bra hårdag idag! Det inträffar ju ungefär en gång om året för min del, så det är kanske därför jag överdriver det hela en liten aning. Men har inte ni känt sådär också, för att om ni går och lägger er så kommer håret naturligtvis se ut som ett fågelbo dagen efter, för två bra hårdagar inträffar aldrig efter varandra?
Därför bjudet jag på detta enormt genomarbetade porträttfotot från toaletten! Fokusera nu på håret för det har aldrig varit så fantastiskt i mina ögon, och apropå ögon, nu förstår jag verkligen varför folk säger åt mig att de är så stora, för det är dem verkligen! Dessutom är det ena stort och det andra litet, så det förstorar ju effekten en del!

Postat av: EMELIE - FOTO

sv; Tack :D

allt bra?



www.thisemelie.blogg.se

2011-01-07 @ 00:45:51
Postat av: MEREI

- fint hår!

2011-01-07 @ 04:02:59
Postat av: amanda

sv: dom är inte speciellt dyra, i alla fall inte den ja har. Rusta för 799, men nu kostar den nog bara 699 på rea. :)

2011-01-07 @ 11:04:19
Postat av: Evelina

Söt du är! Och håret är skitfint!

2011-01-08 @ 14:06:00
Postat av: Sanna

SV: Det tycker jag absolut att du ska göra när den kommer ut i butik. Det ska åtminstone jag göra.



Kram Sanna

2011-01-08 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: