De perfekta stekta äggen!

Idag lyckades jag verkligen med äggen till lunchen, jag gjorde två stycken stekta ägg, och bara titta på färgen! De var så goda! Men man blir ju bra på stekta ägg tillslut när man inte ens vet hur man ska koka dem annars, man har ju inget annat val.
Jag har satt igång lite med plugget, och det går faktiskt, men sakta men säkert verkligen. Jag läste ut Om jag kunde drömma, så jag blev lite sådär fnittrig efteråt eftersom boken avslutades så förutsägbart med en kyss. Kunde inte låta bli att flina lite, men jag är definitiv sugen på att läsa de andra böckerna i serien!
Nu när jag har läst ut boken så har jag dessutom inte så mycket annat att välja på än att sjunka in i studierna, men så råkade jag börja på en helt annan bok Den dagen min dotter blev galen, så nu tror jag att jag håller på att bli lite galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: