En destruktiv helg

Den här helgen har definitivt inte varit min, då även om jag har haft roligt både på Fridays på Lilla torg i fredags och på Salgthuset igår, vilket är relativt nya ställen för min del, så kände jag mig rent ut sagt värdelös. Dessutom blir jag arg när vissa människor tror att det är okej att säga saker till mig för att de anser att mina sår har läkt. De vet ingenting om min hjärtesorg, och de vet då tydligen ingenting om mig och då vill jag framföra ett förslag till eder, var vänliga och håll käften.
Trots att jag är otacksam, bitter och har förlorat det sista hoppet, så har jag träffat många underbara människor också, som har gjort denna destruktiva helg en aning lättare. Nog om det, nu går jag vidare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: