Ingen mjölk i kylskåpet!

Så fort jag vaknade denna morgon tänkte jag direkt att jag skulle börja med att fortsätta och läsa om det underbara slutet i Om jag kunde drömma, men så kom jag på mig själv att jag hade lovat att idag måste studierna faktiskt gå före, så när jag har gjort en del av dem färdiga så kan jag få läsa. Bra motivation!
Till frukost blev det den klassiska fiberhavregrynsgröten med krossade linfrön och ett glas Proviva till, dock upptäckte jag när jag precis hade tillagat frukosten att det inte fanns någon mjölk i kylskåpet, så jag fick äta den torr, lite tråkigare!
+ I stället för en tråkig bild på gröten, som ni antagligen vet hur den ser ut, får ni en lagom pinsam jag-gör-någon-konstig-fyllepose-bild i stället från i onsdag! Nu kallar studierna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: