Jeans

Jag har köpt jeans, och detta är en sensation eftersom jag tror knappt att jag äger ett par jeans sen tidigare. Jag är verkligen ingen jeansmänniska, utan tights och nylonstrumpbyxor, kjolar och klänningar har jag hållt mig till sedan jag gick ut ur högstadiet. Så jag är uppriktigt ledsen för att jag sviker alla andra anti-jeans människor och gör över till den mörkblå sidan, visserligen tror jag att jag är den enda anti-jeans människan i världen, men nu blir det ändring på det!

Postat av: Rebeccas corner

sv. Eller hur! Vill ha en.



Kul! Hoppas du ska trivas i jeans nu då!

2011-01-19 @ 18:35:38
Postat av: Novembersara.

Hej! Jag vet att sådana här kommentarer inte brukar gillas, men just nu har jag chans att bli årets favoritbloggare på bloggfesten jag är bjuden på. Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag till någon utav alla som röstat på mig. Det tar bara ett par sekunder, det enda du behöver göra är att skriva "Jag röstar på Novembersara" i en kommentar här

http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html#comment



Du skulle göra mig jätteglad om du ville hjälpa till!

2011-01-19 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: