Kvällens outfit

Det är ju trots allt fredag, så det blir ju festligt ikväll i alla fall! Så kvällens outfit består av mina lila silkespyjamasbyxor med gula och röda Nalle-Puh motiv och hjärtan på från Kappahl från år 1999, samt ett vitt, grönt och rosablommigt pyjamaslinne från Lindex årgång och julklapp 2010! Haha, fy fan vad jag är rolig? Kanske inte. Men nej, för ni som inte hänger med så har jag klätt upp mig för en myskväll framför tvn med en och en halv lite Pepsi Max och inte för en festlig kväll på Möllan - tro det eller ej!

Postat av: Emma

Yes, har gjort en egen "hälsolista" :) alla rubriker finns här: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/category/min-30-dagars-halsolista.html

2011-01-21 @ 22:33:50
Postat av: Emma

Självklart! :) bara roligt om fler snor den!

2011-01-21 @ 22:50:01
Postat av: Ida

haha, jag har också ett par sådana pyjamasbyxor :)

2011-01-22 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: