Måndag med statskänsla

Min dag har sett ut på följande vis; jag var i skolan och träffade min nya grupp och pratade ytterst lite allvar och väldigt mycket annat. Därefter följde jag med Amin och Therese på Möllevångstorget för att komma in i Malmörytmen och köpte grönsaker- det värsta var att det faktiskt fungerade och jag gick och njöt av statslivet på vägen hem och längtade efter vårtecken.
Nu har jag precis tränat IndoorWalking, och kände att jag fick unna mig själv några conference päron och Pepsi Max (mina favoriter, en väldigt bra kombination dessutom) fast när jag kom hem blev det visst pizza till middag så nu vet jag inte om jag förtjänar det lika mycket? Nu ska jag fortsätta kolla på Konferansresan, för ni ser väl på det? Man kan inte tro att det är sant!

Postat av: camilla

sv: alltså, handleden tycker jag är sjukt snyggt! förutom där så tycker jag att diskreta platser är nacken, fotleden och revbenen! sjukt snyggt på alla ställen. så länge man är säker på att det är en text man står för resten av livet är det ju inga problem! :)

2011-01-17 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: