Måndag och en ny vecka

Jag har nästan precis kommit hem efter att spenderat hela förmiddagen, sedan klockan 6 i morse med att inventera på jobbet. Kalas bra gick det även om det fanns vissa smärtsamma ögonblick. Resten av dagen kommer se ut ungefär på följande vis; jag ska plugga till mina tentor och sedan ska jag träna spinning ikväll. Spinning är ju inte riktigt min grej, men såhär kring jul finns det inte så många andra pass att välja mellan.
Jag ser fram emot denna veckan, även om den visserligen innebär att jag har flera inlämningar i skolan, så kommer alla kärt efterlängtade vänner hem från sina julvistelser. Redan idag kommer det hem en underbar liten böna som hade förmånen att fylla tjugoett år igår! Snart är det min tur.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: