Bio!

Jag bestämde mig för att hoppa över cirkelgymsträningen denna afton och gå på bio med Emma istället. Bortskämd som man är blev jag ju bjuden på bio, och därav fick hon äran att välja film. Vi såg den senaste Narnia filmen, som vi trodde var den andra filmen i Narnia serien, men vi fick en chock och förstod ganska snabbt att det måste ha funnits minst en film där i mellan för vi hängde inte med alls! Haha, folk tittade ytterst märkligt på oss när vi utbrast att vi måste ha missat en film!

Postat av: Liv

haah.. vilken miss ;-)

2011-01-12 @ 09:05:29
Postat av: Emma

Jag tränar också för att forma kroppen.. eller mer kanske att behålla kroppen på formen i många många år till! ;)

2011-01-12 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: