God dag

Jag är så fruktansvärt trött men samtidigt har jag haft en fantastiskt mysig dag i "vårvädret" med min käraste. Vi åt en jättegod lunch på Ikea efter att vi köpt snygga dricksglas och godis. Vi åt pannkakor med ostfyllning och sallad till, väldigt gott faktiskt, men precis när jag skulle knäppa en bild så dog kameran, så klart.
Förresten så var det en snubbe som sprang runt med filmkamera överallt var vi gick i princip, så vi dyker väl upp någonstans, i vad vet jag inte och inte heller när.
Just nu ligger jag i soffan i pyjamas och morgonrock efter att ha ätit lite godis. Jag dricker te, äter vindruvor och kollar på tv och bara njuter av att få vara trots att jag har ätit så mycket onyttigheter.

Postat av: Rymdsylten

Åh, jag älskar Ikeas pannkakor. hehe.

Tack så hemskt mycket!

Synd att du inte berättade att du fanns förrän nu. Det är skoj att veta vem som läser.

Såg att du går på Malmö högskola, var? Ubåtshallen?



Puss L

2011-01-27 @ 22:29:23
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN, PRISET VÄRT 249:- !

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

Cheka vad det är men priset är värt 249:-!



http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-01-28 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: