Vinterväder och studier

God morgon alla vackra människor runt om i världen,
själv ligger jag här i sängen och känner mig ganska nördig eftersom det första jag gjorde när jag vaknade var att öppna studentlitteraturen och sakta men säkert börja skriva på min hemtenta. Jag gjorde i princip ingenting igår trots att jag hade hela kvällen till godo, så nu kände jag att jag faktiskt var tvungen att stiga upp och ta mig i kragen, så det är lika bra att jag fortsätter.
Jag har inte ätit frukost ännu, men jag funderar på en promenad i vintervädret såhär passande till när snön och kylan återigen har hittat sin väg till Skåne. För det är väl så, att det är bättre att promenera på fastande mage om man går innan frukosten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: