Är det en kavaj eller ett tält?

När det regninga vädret har kommit med storm till Skåne så har tankarna om hösten börjat gro i mitt huvud. Därför tänkte jag att det var dags att plocka fram mina kavajer som jag köpt under det senaste året. Jag började med att testa min tidigare lite oversize kavaj som jag köpte på Vero Moda men ändå inte riktigt kunde knäppa. Det är inte en kavaj längre, det är ett tält med plats för minst en person till! Likaså var det med mina andra fem kavajer, varav de flesta kunde jag knappt knäppa, och nu är de ofantligt stora. Så stora att det skulle se pinsamt ut om jag försökte använda dem. OM jag är i behov av en ny garderob! Frågan är om man kan ge sig på att sy in några av dem? Det är ju så himla synd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: