Avgiftning

Jag är hemma från Roskilde festivalen, och det var bland de sjukaste saker jag varit med om. Dessutom har jag haft så himla roligt, och även om jag var extremt sliten när vi åkte hem igår, så hade jag önskat att festivalen fortsatt ännu längre. Jag får helt enkelt hålla mig till nästa år!
Idag finns det endast en sak på schemat, och det är avgiftning och att sakta men säkert återgå till gamla rutiner och viktnedgång. För just nu går jag runt med världens ölmage. Hur som helst så startade jag lugnt idag med en timmes morgonpromenad och tänkte ta ytterligare en promenad senare. Och i morgon ska jag slänga iväg mig på mitt första träningspass på över en vecka - tufft men det ska bli roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: