Chewing gum


Jag stoppar in fem extra tuggummin i munnen efter har borstat tänderna och spottar ut den stora vita tuggummiklumpen på en gammal bussbiljett på golvet intill sängen. Sedan tar jag fem nya tuggummin och tuggar i femton sekunder tills jag känner efter med tungan så att jag har knaprat sönder allt sötningsmedel, för att sedan spotta ut det igen och stoppa in sju nya tuggumin som blir till en ännu större klump. Jag stoppar in så mycket jag bara kan i munnen så att det värker i käkarna av ansträngningen efter tuggandet. Det krasar och smaskar i mitt huvud. Extra påsen är slut och det ligger en jättestor klump tuggummi på parkettgolvet. Jag har en påse till.

Postat av: Malin

Vann du helgens blogg? Vinnaren finns presenterad nu på min blogg !

2011-07-18 @ 08:51:46
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: Izza

Får man fråga varför du tuggar och spottar ut?;)

2011-07-18 @ 18:57:23
URL: http://onmywaybackfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: