Darling, darling, can't you just see through me?

När jag såg att det började regna utanför svepte jag i mig kaffet och tog på mig promenadskorna och begav mig ut på en timmes morgonpromenad. Jag har förstått att promenera genom regn är min grej just nu. Tanken var att jag skulle köra in till gymmet och träna en timme där, men så hamnade jag i sängen i stället och insåg att jag faktiskt inte orkar och inte direkt har någon lust heller. Jag har inte gjort mig förtjänt av att skippa träningen så egentligen hade jag behövt träna, såklart, men eftersom jag börjar jobba klockan tre idag, så orkar jag helt enkelt inte stressa. Jag ska dricka te och ge boken Agnes hjärta Edward ett nytt försök.

Postat av: Ida

Mysigt det låter att promenera i regn. Kul att du följer med mig!

2011-07-17 @ 13:34:53
URL: http://florstunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: