Sommarutmaningen

Lördagsmorgon och klockan ringde åtta. Det är dags för min sommarutmaning som jag glömt berätta om. Förra lördagen när jag skulle träna IndoorWalking så berättade ledaren om hennes utmaning som först var att köra 60 min IW på Heleneholm, och sedan gå över till Stadion (ett annat gym en bit därifrån) och köra två varv cirkelgym tillsammans med henne. Min pappas kompis som också tränar där peppade mig och utmanade mig till att anta utmaningen tillsammans med honom, så det är precis vad jag tänker göra! Är nästan lite nervös faktiskt. Laddar upp med en shake och en stor kaffe. Heja!

Postat av: Lina

åh, vilken fin, platt mage du har!



sv; eller hur! :)

2011-07-23 @ 11:32:52
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: