Två underbara redskap

Känner mig lite stolt och nästan liite hurtig eftersom jag gick upp "jättetidigt" (allting är relativt) för att hinna gå en liten morgonpromenad innan jobb idag. Började redan halv åtta, men lyckades hinna med en 35 min promenad innan jobbet så jag var på jobbet redan 07.20. Och sen hade jag inte mycket annat val än att promenera den lilla biten hem efter jobb också (tar typ 10 min), så jag känner mig rätt nöjd. Tänk så mycket man hinner med av att bara gå upp en liten stund tidigare, och tänk så mycket motion man får genom att skippa bilen och använda sina två underbara redskap, nämligen benen i stället? Ikväll blir det cirkelgymsträning, tjoho!

Postat av: Emma

Bra jobbat!

2011-07-20 @ 18:53:00
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. det är sockerkaka slash hallonpaj, heh. och den kommer direkt från affären! ;b

2011-07-20 @ 23:26:37
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: