2,4 kg

När jag ställde mig på vågen denna fredagsmorgon (som utlovat) så visade den att jag endast hade 2,4 kg kvar att gå ner! Jag trodde det skulle röra sig om 4,9 för det visade vågen i söndags/måndags, men det verkar som att det var mest vätska.

Jag kan inte förstå att jag har nått så här långt, för när jag ser tillbaka så inser jag att från början när jag startade var det bara för att jag skulle börja träna, jag trodde aldrig att jag dessutom skulle gå ner så mycket i vikt.
2,4 kg till midsommar? Det känns lite tight, men det kan gå, annars siktar jag mot den 1 juli. Idag vaknas det student och i morgon dop, så spurten i början lär nog bli lite sisådär. Men jag ska kämpa! Mot morgonpromenaden! Heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: