Kaffe och Sydsvenskans sommarläsning

Jag saknar bloggen, era kommentarer och framför allt att få skriva några rader, speciellt nu när jag är ledig hela dagarna (börjar inte jobba på allvar förren i juli). Så jag rotade fram min gamla kamera, som det visserligen är något fel på och som är urusel, men det fungerar i alla fall. Jag får inte rätt bloggkänsla utan bilder, så ni får stå ut med ganska dåliga bilder framöver.
Till frukost blev det 2 dl naturell lättyoghurt med fiber, med psylliumfrön och en stor kopp med svart kaffe. I dagens Sydsvenskan hade de premiär för Jens Lapidius senaste bok, Livet deluxe. Sydsvenskan ska publicera en del ur boken om dagen hela sommaren, så jag fick lite sommarkänslor och satte mig ner och läste de första sidorna. Jag har aldrig läst Lapidius innan, trots att jag har den första boken i bokhyllan så har det aldrig blivit av, har ni läst något med Lapidius? Vad tycker ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: