Nya mål

Äntligen känner jag hur träningsglädjen och motivationen sakta men säkert stegrar, jag har en vilja att nå ett mål. Mitt nya mål är inte helt bestämt ännu, men det rör sig om ungefär 5 kg, dock har jag inte satt ett datum för det ännu, men egentligen hade jag velat ha det som mål till midsommar, men det känns lite overkill. Dessutom är jag inte exakt säker på att det är 5 kg, så en mer exakt siffra får ni på fredag, då ska målet vara spikat och klart! Har ni något mål i sommar?

Postat av: n00bis

Mina mål för sommaren är att

* skära ner på alkoholen

* inte beställa hemkörning (bakispizza is a big no no)

* fokusera på "rolig" motion, typ trädgårdsarbete, där jag inte märker att jag tränar.

* sitta i skuggan och läsa böcker =)

Kramizar

2011-06-08 @ 22:58:33
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: