Storyn om Hollywoodtröjan

Nu kommer den nakna sanningen. När min pappa var i USA för två år sedan, hade han köpt med sig lite saker därifrån, b l a hade han köpt en t-shirt i storlek M till mig från Hollywood. Ändå lite häftigt eftersom den är därifrån. Då tänkte jag "storlek M, jaja, det måste ju passa, det är dessutom USA storlekar" men när jag satte på mig t-shirten, så satt den så himla tight, framför allt runt magen stramade den åt, och det så inte alls fint ut. Jag kunde knappast haft en storlek mindre. Jag slängde ner tröjan i garderoben, och plockade fram den först idag. Jag vet inte om ni kan se så bra på bilden här ovan, men t-shirten sitter i alla fall inte tight längre. Den är mer som ett nattlinne nu!
Men så kan jag inte låta bli att ifrågasätta mig själv, kan detta verkligen stämma? Eller är det jag som minns fel? T-shirten satt nog inte så tight från början ändå? Förstår ni hur jag menar? Det känns lite för bra för att vara sant, och framför allt så kan jag inte tro att jag har gått ner så mycket i vikt.

Postat av: Amanda

JO Emelie du har gått ner jättemycket. Har tänkt säga det till dig men inte haft tillfälle. Hoppas bara att du mår bra eller så, så att du inte BARA tänker på vikt och så. Ja du fattar :)



Hur är det hemma i Malmö? Saknar er!

2011-06-17 @ 15:07:12
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: