Svamlar

Ibland behöver jag bara skriva av mig, som nu ungefär, utan att ens berätta vad det är som tynger egentligen. Studenten här hemma i går var underbart rolig och trevlig, däremot gick det inte lika smidigt när vi skulle åka in till Malmö för att gå ut, utan det fick bli en tur och retur resa efter bara en snabb visit som kostade över 400 spänn, surt. Men that´s life! Det viktigaste är att min bror fick en bra student, så det hoppas jag att han tycker!
Dessutom åt jag hur mycket som helst igår, men det hade jag ju räknat med (kanske inte riktigt så mycket) så nu vill jag egentligen direkt tillbaka till den gamla och goda vardagen men i stället så ska vi på dop idag. Fast det ska bli trevligt det också. Frågan kvarstår hur jag ska göra med träningen idag? Jag jobbar i morgon så idag är sista chansen för att träna, och jag är ju redan vaken så jag kan lika gärna passa på. Men, jag vågar inte köra för tidigt idag men gymet har bara öppet till kl 13. What to do?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: