Tar det lite lugnt

När jag slog upp ögonen i morse så såg jag hur ovädret drog förbi utanför fönstret. Jag har egentligen ingenting emot regn, speciellt inte varmt sommarregn, men när det blåser samt regnar och är allmänt ruggigt, då ryggar jag tillbaka. Desstom kände jag mig ganska trött och sliten så det blev ingen morgonpromenad.
Däremot har jag hjälpt till här hemma iför studenten, och städat garderoben (vilket verkligen behövdes) och sovit en stund mitt på dagen. För första gången har jag nog njutit av att vara ledig sen jag slutade skolan.
Nu känner jag mig utvilad och är redo för nya tag, så ikväll väntar gymmet eller eventuellt ett step pass och sen blir det filmkväll. Jag har aldrig testat step förut, och det passet som finns är step nivå 1, någon som har testat? Är nivå 1 för enkelt?

Postat av: Johanna

Börja med att testa nivå ett och är det för enkelt så är det för enkelt(d'oh:-D). Dock tar step rätt bra på benen så jag TROOOOOR nog att du kommer att känna av det ;-D

2011-06-10 @ 00:22:18
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: