15 kg?

Förra veckan när jag vikarierade kom en arbetskamrat fram till mig och sa; "Du måste ju ha gått ner 15 kg! Du är ju helt rak"! Vilken finurlig kommentar. Men 15 kg har jag minsann inte gått ner, men sen i somras har jag gått ner nästan 7 kg och det tycker jag är lite beundransvärt med tanke på att jag startade allvaret först vid jul samt att jag inte alls har fokuserat på vikten.
Jag har börjat fundera kring om jag ska börja fokusera lite på vikten ändå? Det hade varit roligt att gå ner ett par kilo innan sommaren, bara för att ha ett mål. Funderar också på att ta mina mått, vilket jag inte gjort tidigare, men det är väl aldrig för sent att börja?

Postat av: Regina Lloyd

Du är så duktig snäckan! Skulle se fram emot att träffa dig en dag! Kram Regina

2011-03-23 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: