17. Mitt motto

Glöm inte bort att glädjas åt vad ni gör och tänk på att njuta. Ät inte alltid mat bara för att det är fettsnålt eller av någon annan anledning, utan ät det också för att det är gott, och njut av det. Och träna inte bara för sommaren 2011, utan träna för att det faktiskt är roligt och för att det ligger så mycket annat bakom det än bara ett kortsiktigt mål. Är ni med mig? Jag försöker påminna mig själv om detta varje dag, för det är lätt att man hamnar i banor där allting bara rullar på bara för att det ska. Detta är faktiskt mitt liv.

Postat av: evelina

hallå sötnosen, hoppas allt är bra med dig?:)

gå gärna in och svara på dagens fråga på min blogg!

2011-03-17 @ 20:11:35
Postat av: M E R E I

- u go girl! im with you!

2011-03-17 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: