Äntligen måndag!

Äntligen en ny vecka med härliga utmaningar. Denna måndagen började med en naturell omelett med tonfiskröra (en burk tonfisk, lätt creme fraiche och sweet chili sås) och tre små körsbärstomater och dessutom antog jag PT Fias utmaning och kör på fem dagar utan socker. Lite nervöst tycker jag eftersom detta även innebär inget vitt mjöl, ingen läsk, juice eller snabbmat. Tror ni att jag klarar det? Kommer ni också att anta utmaningen?

Postat av: Elin

Jag antog utmaningen! Men så kom jag på precis att jag ska äta sushi imorgon, snabbmat.. Men äsch gör det ju för min egen skull, så tänker att det är okej :) Vad god din frukost såg ut förresten!

2011-03-28 @ 10:51:50
Postat av: Emelie

Vad roligt! Men när jag tänker snabbmat så tänker jag på hamburgare och pizza eller dylikt, inte på sushi, jag tror nog att det är okej :)

2011-03-28 @ 11:09:10
Postat av: GBP

KLART du klarar det, jag hejar på dig:-)!!!!



Angående burpees-utmaningen så skall 100 st göras under en vecka så inte alla på en dag:-D! Kul att du är med och hör av dig hur det går:-D

2011-03-28 @ 14:19:54
Postat av: Izza

Varför får man inte äta vitt mjöl när det är sockerförbud?

2011-03-28 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: