Bokskogen;

Efter att ha pysslat med diverse småting under söndagsförmiddagen spenderade jag eftermiddag i bokskogen i löpardressen i underbart väder med vacker natur. Jag sprang/powerwalkade en mil och sprang till största del nästan hela tiden, och den bedriften måste jag erkänna att jag är nöjd med, med tanke på att jag startade min löpningssäsong i måndags.
Det var en väldigt härlig känsla, speciellt med tanke på att jag var ute i naturen också. Jag måste börja uppskatta den mer. Dock var det så himla lerigt överallt på spåren, så jag tycker synd om mina gympaskor som ser förjävliga ut. Men jag såg leran mer som en utmaning och hoppade kors och tvärs över spåret, haha. Nu ska jag njuta av lördagskvällen.

Postat av: Matilda

Sv: Håll utkik på min blogg, så ska jag skriva ett inlägg med frukosttips!

2011-03-12 @ 21:40:40
Postat av: Therese

Hej! Jag tränat zumba på gym och älskar det. Det är en hel del kondition men eftersom man dansar och har kul tänker man inte så mycket på det, sen är det en del koordination men även smidigthet och styrka. Har du möjlighet tycker jag absolut att du ska testa.

Löpning är jag värdelös på. Har du något bra tips för mig som vill komma igång?

2011-03-13 @ 13:21:26
Postat av: Elin

Jag önskar jag hade en bokskog att springa i... tänk i vår, vilket underbart sken det kommer vara under trädkronorna. Jag önskar jag hade en skog att springa i överhuvudtaget. Bor lite för centralt dock, eller så har jag inte letat tillräckligt bra. =)



Ha en skön söndag!

2011-03-13 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: