Fruktigaste fruktsalladen;

Jag njuter av att ha kommit hem och sitter och dricker te tillsammans med pappsen. Jag har sovit borta och dessutom gått till skolan enda till fem idag och gjort lite därtill, därav blev det vilodag från träningen idag. Emma har lagat god mat till oss, och jag gjorde en väldigt god fruktsallad med både röda och gröna vindruvor, äpple, päron, apelsin, jordgubbar och björnbär. Jättegott! Visst ser det ut som godis? Och det smakade ännu bättre än det, speciellt med Kesella vanilj till. Det tänker jag defintivt göra om!

Postat av: Rebecca - bloggar om träning, kost och hälsa

Sv: ja, det var väldigt gott.

Din fruktsallad såg inte lite god ut heller!



Kram

2011-03-10 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: