ICA lätt kvarg;

Jag hade förväntat mig en ganska seg dag med mycket tid över till studier, men nu ligger jag här i sängen efter att ha hunnit med både ett IW pass, ätit middag och frukt, och är alldeles dödstrött när jag plötsligt insåg att tiden verkligen hade runnit iväg. Men det har varit en mycket härlig dag trots att jag inte hann med så mycket studier (kanske är därför dagen var så härlig?).
Innan jag skulle träna körde jag in om ICA Maxi, och köpte av en slump ICAs egen lättkvarg eftersom lätt kesellan var slut. Jag har inte testat ICAs kvarg tidigare, så jag var tvungen att stilla min nyfikenhet och smaka lite redan ikväll och den var ju så god! Måste säga att den var mycket godare än lätt kesella. Så hädanefter tänker jag välja ICAs kvarg om det finns! Vad tycker ni om ICAs kvarg?

Postat av: lovisa

sv: ja ta en xs! jag har strl s på ett bar andra och de sitter skitbra men betterbodies r stora i strl

2011-03-29 @ 08:11:38
Postat av: Sofie

Svar: Vad roligt! Ja, det är en ungdomsbok, men fungerar säkert lika bra på "äldre" :)

2011-03-29 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: