Jobbat;

Jag har jobbat under förmiddagen, och haft en väldigt bra dag med många söta ansikten och teckningar som jag fått av barnen. Egentligen hade jag planerat en hemmakväll, men det verkar som att jag lär bege mig ut ett par timmar i dimman i alla fall, men det är inte helt säkert ännu. För först ska jag göra det som jag redan har planerat, gå några ärenden och köra 3 varv cirkelgym och äta middag. Sen kanske, efter det - om jag orkar.

Postat av: A

Joo det kanske dom gör men ibland känns det inte som det och grejen är att hon har ALDRIG sagt att hon älskar mig, inte ens när jag sa de till henne kunde hon säga det ordentligt? Så man tvivlar ju ibland...

Hmm nej ingen ide att fråga dem...Snackar inte så ofta med dem om sånt så neej inte fråga dem. Joo men det får gå :P

2011-03-18 @ 20:28:28
Postat av: Emelie

Hej! Ja jag vet att en kvinna ska ligga på ca 2000 kcal / dag men det finns ngn "formel" en för kvinnor och en för män som räknar ut vad man bör äta och då hamnade jag på omkring 1400 kcal om jag då också ska dra bort ca 500 så blir det ju bara 900 kcal / dag vilket känns alldeles för lite! 400 kcal / dag skulle jag aldrig äta :b hon som kommenterade det körde Cambridge & där är det väl så - men det är inget för mig! Jag vill äta riktig mat! Äh vi får se vad jag kör på kaloriräkning el fortsätta med lchf! Ner ska jag iaf!

2011-03-19 @ 16:29:44
Postat av: Birgerkjersti

I see first time your site guys. I like you :)

2011-07-25 @ 12:06:22
URL: http://birgerkjersti.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: