Kaviar är den nya ketchupen!

Haha, ja, jag har jobbat idag under förmiddagen, då vi bjöd på frukostbuffé samt ansiktsmålning för alla barnen, och inklusive mig själv och några andra anställda! Det ska föreställa en Kalles kaviar tub, men den blåa färgen skulle torka innan jag målade på den gula texten men det hann jag tyvärr inte.

Postat av: Emma

Tack! :)



Va snygg du är! ;)

2011-03-26 @ 16:29:23
Postat av: Amanda

jag kört en gång tidigare, nu är jag på ett nytt gym där alla som går in i spinning-salen ser ut som proffs, så jag vet inte riktigt om jag vågar! Haha, jag tränar väldigt mycket samma pass - samma tider nu :)



Så jag måste nog börja variera tider och övningar!

2011-03-26 @ 18:53:08
Postat av: Maggi

Haha gulligt, fan of kalles!



Kalles är ju riktigt gott!

Det var det enda jag längtade efter när jag bodde i London!



Ha en fin kväll!

2011-03-26 @ 21:39:53
Postat av: Elena

Snyggt! ;)

2011-03-27 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: