Träningsvecka 10

Nu är den tionde veckan med minst femdagars träning passerat, och jag kan definitivt hävda att veckans tema har varit svett. Riktigt sjukt mycket svett. Jag har svettat konstant på vartenda träningspass denna veckan, och ärligt talat så är det en väldigt skön känsla. Så här såg veckan ut:

Måndag: 45 min löpning + 70 min gym
Tisdag: 60 min cirkelgym
Onsdag: 40 min promenad + 60 min spinning
Torsdag: Promenad ca 90 min 1 mil + IW 60 min
Fredag: 20 min coreträning hemma + 70 min cirkelgym (tre varv)
Lördag: Jobb/vilodag/fylla
Söndag: 60 min spinning
Ja, vad ska man säga? Jag tycker att det har varit en okej vecka, och att det var bra att jag kom igång med lite promenader som jag satte upp som mål. Jag saknar dock en eller två core pass som jag var tvungen att välja bort pga jobb och en löpningsrunda till, så om jag lyckats med det till nästa vecka kommer nästa vecka vara alldeles perfekt. Jag är i alla fall glad att jag har haft gott om energi hela veckan, och jag tror att jag kan tacka promenaderna för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: