Träningsvecka 8

Inser ni att jag nu har tränat minst fem dagar i veckan i två månader? Det tycker jag att jag borde ha lite beröm för, och dessutom fungerar det så himla bra för mig! Såhär har den gågna veckan sett ut;
Måndag: 45 min jogging/powerwalk + 60 min spinning
Tisdag: Core/bosu utmaning 60 min + Cirkelgym 60 min
Onsdag: Cirkelgym 60 min
Torsdag: Vila
Fredag: Spinning 60 min
Lördag: Jogging/powerwalk ca 75 min, 1 mil!
Söndag: IW 60 min
Jag måste säga att på det stora hela är jag ganska nöjd med den gångna veckan. Kul att jag har börjat med löpningen och detta är ett mål för nästa vecka att fortsätta med det. Det enda jag önskar var att jag skulle ha hunnit med både förmiddags och eftermiddagsträningen under någon dag under helgen, men det fanns inte så mycket tid övers till det! Vad tycker ni om träningsvecka 8?

Postat av: Camillaaa^^

Du är så himla duktig Emelie!!!:)

2011-03-13 @ 18:10:22
Postat av: A

sv: Jaa :( Men min mage har vart uppsvullen de senaste så va vell de kanske :/

(sorry för segt svar men såg din kommentar nu?? :) <3

2011-03-13 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: