Träningsvecka 9

Måndag: 45 min jogging/powerwalk + 70 min gym
Tisdag: 60 min core/bosu utmaning + cirkelgym 60 min
Onsdag: 60 min spinning + 60 min core/bosu utmaning
Torsdag: IW 60 min
Fredag: 70 min cirkelgym (3 varv)
Lördag: Vila/Jobb
Söndag: Vila/Jobb
Jag kan ju inte påstå att jag är missnöjd med veckans träning men jag kan definitivt inte påstå att jag är nöjd heller. Samtidigt måste jag tillåta mig själv att skylla på tidsbrist angående helgen, för tiden är ingenting jag tycker är försvarbart annars. Tidsbrist och dålig planering med utgång och jobb, och framför allt en trött och seg kropp gjorde att jag varken orkade eller hann med någon träning i helgen. Jag hade varit väldigt nöjd om jag hunnit powerwalka/jogga milen i bokskogen i lördags, då hade jag varit jättenöjd, men när man plötsligt får rycka in och jobba så att hela dagen försvinner så fanns det ingen ork eller tid kvar.
Men + för denna veckan är att jag både gymmat, och tränat 70 min cirkelgym vilket jag inte brukar, kul med varierande träning! Nu satsar jag all in i morgon då den nya veckan startar. Många promenader ska det bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: