Våffeldagen;

Det blev fullkornsvåfflor, vanliga våfflor och chokladglass för hela slanten när jag träffade min grupp för att göra skolarbete (inte för att det blev så mycket av det). Jag åt inte bara en eller två, utan fyra stycken! Puh, och inte nog med det så blev det två rader av Marabous Mango choklad. Gissa om jag kände mig lagom svullen och övermätt när jag "slank" in i cirkelgymssalen?
Jag kände mig ganska seg, men så fort vi hade satt igång så kom min tränare fram till mig och sa: "Vad du har blivit smal!". Och vad kan vi lära oss av detta? Jo, att bara för att man känner sig svullen, så betyder det verkligen inte att andra uppfattar en som det, utan till och med tvärt om. För övrigt så försvann segheten och omvandlades till svett och höga rop, och de tre cirkelgymsvarven gick hur lätt i den muntra stämningen.

Postat av: Elvira

Åh, det där såg gott ut! Det var evigheter sedan jag åt våfflor sist.

2011-03-26 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: