Äntligen måndag

Äntligen måndag, och nu kastar jag iväg allt sötat bröd och söta drycker och återgår till det härliga och så efterlängtade vardagslivet. Jag börjar dagen med en morgonpromenad och en jordgubbssmoothie och nu ska jag iväg till skolan med nya tag och ny energi för att ta tag i den sista hemtentamen, för efter den väntar sommarlov! Vad ska ni göra idag?

Postat av: M

Det var gott kan jag lova ;) Man kan göra den med jordgubbar och söta med florsocker istället för fun light, då blir det en "vanlig" efterrätt (:



Jag vet inte, jag ser mer lchf som en livsstil än en diet, så du får nog fråga någon annan om det där, haha.

2011-05-23 @ 10:32:34
URL: http://carbsruinedmylife.blogspot.com/
Postat av: ying.

SV: tack söte! :D

Träning och nyttigheter står med i min prioriteringslista härmed, låt oss peppa varandra! Vi ska ju få den snygga kroppen som hon tjejen har i Stadium reklamen. Jag har faktiskt köpt den bikini, men ja, kan nog aldrig sitta lika bra som den sitter på henne, hehe.

2011-05-23 @ 13:05:58
URL: http://feimuy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: