Hjälp!

Tror ni inte att jag har lyckats förstöra min kamera? Detta måste bli en del av undergången för den här bloggen.
När jag skulle träna cirkelfys i tisdags så hade jag lagt min kamera i min träningsväska, vilket jag inte skänkte några större tanke. Så jag la i min vattenflaska där innan jag skulle fylla på den, och det fanns ju vatten kvar i flaskan. Och såklart rann ju vattnet ut i ena delen i min väska, precis över min kamera. När jag kommer hem ikväll ska jag testa att återuppliva den med mun-mot-mun metoden i ett sista försök att få den tillbaka.

Postat av: Johanna

sv: Jag tänkte skriva ett inlägg med frukosttips ganska snart, så då kan du ju titta in! :)

2011-05-26 @ 19:31:08
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: